Friday, June 19, 2009

MOBACKEN

Min gårddag och förmiddagen idag spenderade jag i min sommarstuga Mobacken.



Vi spelade spel och jag skrev hemliga meddelanden.


Det finns så fina saker att hitta i gamla sommarstugor. Jag fastande speciellt för den här antika klockan.


Film efter film rullade på tvrutan tillsammans med eldens sprakande.


Morgonen börjades med att äta croissants med hallonmarmelad och dricka varmt te.
Det blev inget midsommarfirande där idag, som planerat, istället ligger jag hemma med feber.
Hoppas eran midsommar blev mer lyckad! Poss

Copyright © Emma Wistrand 2009
Follow Get lost in the music

3 comments:

Maja Jungklo said...

Mysigt

majpaj said...

Finfint! Klockan är nästan som tagen ur en sagoteckning.

Ms Shallow said...

Bilderna ger verkligen sommarstugakänsla. I love it. Sena kvällar med alfapet, vackra skymningar utanför fönstret och massa roliga saker att titta på. Så som gamla klockor.