Thursday, May 28, 2009

FEM SAKER/FIVE THINGS

Fem saker ni inte visste om Knosse.

1 I Jag har en förkärlek till skor i alla former. De svarta lockar mest.

Skorna jag har på mig är från Shanghai och skorna till vänster är från Din Sko.

2 I Jag är känslosam. Jag börjar snyfta till varje program/film jag ser. Oavsett om det är Extreme Home Makeover eller Top Chef eller bara en film som råkar gå på TV. Mina ögon vattnas i alla fall.


3 I Större delen av varje sommar spenderar jag på Gotland.

Bilden är tagen på mig, av Lillmaja.

4 I Man kan definera mig som planerare, jag planerar oftast allt in i minsta detalj.


5 I Jag har en tendens att undvika telefonen när den ringer, jag har telefonfobi. (konstigt nog)



Copyright © Emma Wistrand 2009
Follow Get lost in the music

4 comments:

Rebecca said...

hahhaha, roliga saker att veta :)
kan jag få sno idén? :P

svar: hahah, ja beatles tröjan är underbar!

Emma Vistrand said...

Rebecca: Självklart, jag utmanar dig! ;)

Rebecca said...

svar: hahha, jag vet inte vad jag ska skriva om mig XP

Rebecka said...

fina bilder som tusan!