Sunday, August 30, 2009

09.08.30




Bloggfrånvaron beror på att min dator har kraschat. Förkrossad, ledsen, ensam och frustrerad är bara
fyra ord som blomstrat upp inuti mig. Men min nya favorit lever med mig, så mer analogt i framtiden!
Det är pappas kamera ifrån 60-talet = oslagbart.

My blog-absence is because my computer has crashed. Devastated, sad, lonely and frustrated are only
four words that have flourished inside of me. But my new favorite is with me, more analog images in the future!
It's dad's camera from the 60's = unbeatable.

7 comments:

Maja Jungklo said...

Very nice, fågelbajs

Emma Vistrand said...

Maja: Det där rimmande inte ens din böna, på onsdag börjar vi! Yes! :)

Melinda said...

cute :) and i love this vintage cam....

Anonymous said...

Hur får du dina bilder lika breda som inläggen på blospot utan att kvaliteten blir sämre :)?

JOWY said...

Im in luv with ya camera , what a Retro Beauty!

One Love,
Jowy
www.iseejanemary.blogspot.com

Emma Vistrand said...

Lovisa: Lägger upp bilden på min hotmail först, sedan kopierar jag länken till bilden därifrån och laddar upp!

ellen (ellerenellen.blogg.se) said...

jättehärliga bilder!